søndag 24. mars 2013

Premie nr 2


Neste premien ut kommer fra Løiten lys.
Dette kan du lese om Løiten lys på dems nettsider

Løiten Brænderi er fortsatt ett av Norges sterkeste merkenavn, og et av Hedmarks mest besøkte reisemål. Her finner vi i dag det vi kjenner som Løiten Lys. Løiten Lys ble startet i 1991 som en énmannsbedrift i kjelleren i disponentboligen til Løiten Brænderi, siden flyttet de inn i de nåværende lokalene i 1996. Noen få måneder senere, ble lokalene lagt i ruin av brann. Forretningen og opplevelsessenteret ble siden gjenåpnet året etter, og er i dag Norges største produsent av håndlagde lys. Hovedbutikken strekker seg over fire etasjer, og dekker nesten 3000 kvadratmeter i Løiten Brænderi's bygninger.


Fra de får jeg gi bort dette flotte lyset!
Og i årets farge, lilla.
Syns dette er veldig flott :)


En tur innom Løoiten lys kan absolutt anbefales. :)
Helt herlige utstillinger,
og så mye flott som de har!

Vil du vinne dette?

Reglene er som følger
1. lodd for kommentar. Har du ikke blogg, legg igjen mailen din
1. lodd for å like Løiten lys på Facebook her
 2. lodd for å gå inn her, og fortelle meg hvilken bord-dekking du likte best
2. lodd for å linke på din blogg eller facebookside

Trekning 21. april

Premie nr 1 finner du her

29 kommentarer:

  1. Altså klart eg vil være med:)tar 2 lodd eg!
    Ønsker deg ei fin påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Tre lodd på meg, jeg likte bilde nr 7 i bryllupsborddekkinga :)

    SvarSlett
  3. Fint med lilla:) 1 lodd på meg.

    SvarSlett

  4. Løiten lys på Facebook
    Bryllupsbordet på bilde nr.7
    Linker på facebook, håper litt flere stikker innom

    Tusen takk for 6 lodd :-)


    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  5. Vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg prøver lykken med 4 lodd. Det bordet jeg likte best var det som var til konfirmasjon, det med de blå/turkise detaljene. Det var vakkert. Ha en fin helg videre. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 6 lodd. Jeg likte fotball-temaet under konfirmasjon.
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  9. 4 lodd på meg :) Bilde nummer 6 fra bryllup var en av mine favoritter. Og jeg må si meg enig i at det er helt fantastisk å vandre rundt i lokalene til Løiten Lys...det er så vakkert og stemningen er fantastisk også.

    SvarSlett
  10. Kjempefint :)
    Den bord-dekkinga jeg likte best er bilde 4 på bryllup.
    Deltar med 3 lodd jeg :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Jeg trekker fire lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  13. Løiten lys har så flotte lys! To lodd til meg:)
    Hilsen jumjums@hotmail.no

    SvarSlett
  14. 5 lodd på meg. Likte best den lilla konfirmasjonsoppdekningen.

    SvarSlett
  15. 1 Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei

    Jeg prøver lykken med 4 lodd jeg...likt LL på fb, kommentar og jeg liker Bryllupsbordekkingene aller best

    mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Har likt på facebook og liker "Bryllup" best. Tar 4 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  18. Flotte bord alle sammen men faoritten miner
    http://www.loiten-lys.no/inspirasjon/god_stemning_borddekking/bordekking_-_bryllup

    tar 6 lodd og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  19. blir med med 4 lodd :)


    lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Flotte bord alle sammen, min favoritt er: bilde 3 under bryllup! http://www.loiten-lys.no/inspirasjon/god_stemning_borddekking/bordekking_-_bryllup

    Håper på lykken med 4 lodd!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Hei :-)

    Kjempelekkert lys, blir gjerne med i trekningen.
    Trekker 6 lodd, kanskje vinnerlykken kommer :-)
    Lite bilde nr 7 bryllup aller best.
    Ha en fin torsdag og en herlig helg!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  22. Heia Løten lys! Har vært der mange ganger, kan virkelig anbefales!

    Bryllupsbilde nr. 6 likte jeg veldig godt.
    Tar 6 lodd, og håper på lysende flaks :-)

    Vårlig hilsen
    Hege
    monsrud@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Hei, jeg liker bryllupsbilde nr 4. Tar fire lodd! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  24. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  25. 6 Lodd på meg:) likte borddekking nr 7 under konfirmasjon veldig godt. Skal ha konfirmasjon selv om 1 uke.

    SvarSlett
  26. Hei.
    Jeg liker beste denne: http://www.loiten-lys.no/inspirasjon/god_stemning_borddekking/borddekking_-_konfirmasjon#

    Jeg har tre lodd og håper å vinne.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  27. Jeg prøver lykken med 6 lodd.
    Jeg har likt + delt blogg innlegget på min FB side.
    Å den bordekningen jeg likte bilde nr 7 bryllup,kjempe lekkert.

    Krysser fingrene og håper lykken smiler til meg, synes lyset var
    kjempe pent.
    Ønsker deg en kjempe fin helg vider.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  28. Jeg tar 6 lykkelodd og krysser fingrene! Liker best bilde nr 3 under barnedåp og har delt på face. Følger og liker!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett