onsdag 20. mars 2013

Give away




Nå nærmer jeg meg 50.000 sidevisninger i full fart!
Utrolig moro :)
For et år siden kunne jeg glede meg over 10.000 sidevisninger,
og syntes det var helt utrolig. 
At jeg nå har økt med 40.000 er så gøy.



Derfor må jeg jo ha en skikkelig give away.
Har fått fire flotte premier, 
som alle kommer fra Løten :)


 Først ut er Løten nærstasjon, 
med et gavekort på 100 kr :)
Du kan lese mer om stasjonen i et tidligere innlegg her.


Reglene er som følge

1. lodd for kommentar. Har du ikke blogg, må du legge inn mailadresse :)
1. lodd for å like Løten nærstasjon sin facebookside
2. lodd for å fortelle hva som fristet mest på dems side. både av mat og annet
2. lodd for å linke til give awayen på din blogg/facebookside

Trekning 17. april

Lykke til :)

21 kommentarer:

  1. Er med :) 6 lodd til meg, jeg gjør alt. Det er fristende å oppleve stemningen der og kose seg med en god kopp kaffe og stasjonskaken. Med i posen hjem vil jeg i hvert fall ha pølser og akevitt krydder !

    En fott give away :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Det blir kun 4 lodd dessverre- blogger vil ikke laste opp linken når jeg skulle lage en link over til Give Awayen. Sier i fra om jeg får det til/når jeg får det til :)

    Gratulerer med fine tall

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg tar et lodd. Du har en flott blogg som jeg ofte er innom.
    Hilsen g-johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Da blir det to lodd på meg hehe. Koselige bilder ! Fin onsdag til deg ! Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig:)2 loddpå meg!gratulere med så flotte tall:)
    Ein kjempefine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. så morro!!!
    jeg tar 1 lodd :-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Gratulerer med seertallet.
    4 lodd på meg :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  8. Jeg må jo bli med nå som vi planlegger en liten Løten ferie! :) 3 lodd på meg: et for kommentar, et for Facebook, og et fordi jeg planlegger å bruke hele hundrelappen på is fra Bakken Øvre!

    SvarSlett
  9. Jeg tar et lodd, og gratulerer deg med flott blogg! :)

    SvarSlett
  10. Jeg fikk til å linke- så da tar jeg 2 lodd til :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  11. Seks lodd til meg :-) Mye godt og fint på stasjon, men det jeg har mest lyst på er en smak av stasjonskaka dems - i tillegg til både is og karbonader fra Øvre Bakken da ;-)
    Kan du ikke sende meg ei melding på FB da slik at jeg slipper å publisere e-postadressa mi?

    SvarSlett
  12. Gratulerer med mange besøk ;-) Så gøy! Grattis, grattis, grattis! Moro med Give Away ;-) Jeg blir gjerne med, og tar ett lodd.

    Så artig med gavekort fra Løten nærstasjon. Har aldri hørt om den før. Kanskje jeg må stoppe innom der neste gang jeg skal til Rena ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  13. For en artig give away... Blir med med 6 lodd jeg. Var veldig mye fristende der, men gulrotkaken eller stasjonsburgeren ville jeg valgt:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med masse besøk på bloggen din.
    Er innom av og til for å oppdatere meg.
    Koselig her hos deg. Jeg blir med på trekningen
    med et lodd.
    Ønsker deg fortsatt gode påskedager :)

    SvarSlett
  15. Flotte tall for den koselige bloggen din.
    Jeg vil bli med og trekker 1 lodd.
    Klem Anne

    SvarSlett
  16. Vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  17. 4 lodd på meg :)
    Jeg ELSKER gardskarbonadene! Det er et must når jeg er på hjemtraktene

    SvarSlett
  18. 1 Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Kjempeflott blogg og utrolig artig med en giveaway. Jeg tar et lodd.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  20. Full pott på meg. (Linker senere i dag).

    Det er mye som frister i disken der, men det jeg syns er det aller beste er atmosfæren.:-) Selv om det går i 100 der til tider er det alltid hyggelig å komme inn der. :-)


    Og jeg må jo nevne Bakken-maten spesielt.. ;-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett