søndag 12. april 2015

En mini-makeover


Som tiden flyr!! 
Plutselig har det gått måneder siden sist innlegg..
Men her har det vært hektisk :)
I gang med ny jobb på IKEA Ringsaker,
og vi har hatt første innsett i kyllinghuset :)

Og avslutningen på dette,
førte til en liten makover...



 For siste natta før levering,
torde jeg ikke legge meg..
Ikke visste jeg hvilke alarmen som ville slå ut,
og heller ikke hvordan huset ville fungere når det skal "skrus ned".



Så med 3 timer søvn i løpet av 38 timer,
må man jo gjøre noe!
Og jeg har lenge ønsket å gjøre noe på badet.
Så da tok jeg malekosten fatt og fikk malt 
tre strøk i løpet av natta.. :P 


Så ble det skruing av IKEA hylle..
Ny rekord på meg,
fikk denne sammen på under 1 time,
og det helt alene! ;)



Pynt og stæsj har jeg også kjøpt med fra jobben :) 
IKEA har utrolig mye fint! 




En herlig gammel stol jeg fikk fra ei venninne,
ny, stor plante, og litt småtterier ellers :)


 Blått og hvitt er så nydelig sammen, 
og liker godt denne blåfargen på håndklærne.




Må si jeg ble veldig fornøyd :)
Og min kjære,
som var ute på jobbreise,
ble en smule overrasket da han kom hjem..
Men han likte det da! :D

Her er det flere små og store ting på gang,
så kommer sterkere tilbake ;)

3 kommentarer:

  1. Er man søvnløs kan man jo like godt bruke tida til noe fornuftig... Dette blei kjempebra! (",)

    SvarSlett
  2. Hehe, herlig å kunne bruke natta til maling, kjent fenomen lenger nedi bygda også;)

    SvarSlett
  3. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett