fredag 30. januar 2015

Jenterommet får en make-over


 Endelig er energinivået såpass
at jeg får satt i gang med ideene jeg har i hodet.
Først ut ble soverommet til frøkna :)




 Ny seng fant jeg på finn.no :)
Ny nattbordslampe be det også.




 En hylle ble satt opp over senga,
og hu har bestemt seg for at her skal hu ha
alle de store bøkene sine.
Så da må vi få på plass de :)



 Men litt pynt må man jo ha ;)



 Kontorpulten har flytta på seg også :)
Ble en fin løsning,
men det er ikke klart for å vise frem alt enda ;)





 Bokser!!
Bokser er jo veldig greit,
da kan man gjemme bort litt :)



Bildet er fra min mors barndom :)
Syns det er koselig at det kan henge her.
Og skoene er de første frøkna hadde <3 nbsp="" p="">

Da skal jeg handle og lage waldorfsalat,
som jeg skal ha med meg på mødremiddag ikveld.
Middag for mødrene i klassa til snuppa.
Tredje gang vi har slik,
en koselig måte å bli bedre kjent på. :)

Da ønsker jeg dere alle god helg 

10 kommentarer:

  1. Så flott jenterom, tipper jenta di trives der :) Ha en super helg :)

    SvarSlett
  2. Godt å få satt i gang med alle disse ideene;)
    Koselig ble det nå;)
    God helg til dere!

    SvarSlett
  3. Å, dette blei ho nok fornøyd med. (",) Deilig å kjenne at energien kommer tilbake når man har hatt en litt slapp periode.

    SvarSlett
  4. Vad fint det blev!!

    Ha en fortsatt trevlig helg,

    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Tack för hälsningen hos mig, den blev jag glad för :) Vilket fint sovrum, snygg säng och lampa. Det passar fint tillsammans.
    Ha en bra vecka!
    Kram Frida

    SvarSlett
  6. Hei hipp hopp, så fint! Tenker det er godt med bachelor i boks også jeg;))

    SvarSlett
  7. Vilket härligt rum för en ung tjej,
    blev jättefint.
    Trevlig helg och kramar/AM

    SvarSlett
  8. Gorgeous photos. I love that sweet child's room. Very beautiful.

    Thank you for visiting me. Have a lovely weekend.

    Janet

    SvarSlett
  9. Your home looks lovely and the photo with the house in the snow is beautiful!

    Hope you have a lovely weekend!
    Carolyn

    SvarSlett
  10. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett