onsdag 10. desember 2014

Juleforberedelsene har startet


Hei alle juleglade bloggere!
Nå er desember i gang for fult!
Og sakte men sikkert blir det juleklart her i huset også.




Jeg startet med det enkleste,
å jule til den herlige nye sofaen vår!



Et lite forsøk på å bringe litt av naturen inn i stua. 
Og svibler, det hører jula til! :)


Det blir rød jul her i år også :)
Elsker disse fine putene fra Kid!!



En koselig liten krok,
og fyr i ovnen. 

I morra er det gavehandling som står på lista,
håper å komme nesten i mål nå :)


2 kommentarer:

  1. Kjempefint møbelsett. Har et lignende i grønt, og elsker at de er så små. Mye lettere å møblere med. Tror jammen jeg skal se etter slike røde puter også. Håper det er greit at jeg stjeler litt fra deg ;)

    Kos deg på shopping i morgen

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig jul i den nye sofaen :) Jeg har også røde juleputer i år, det er noe med den rød jula - gode barndomsminner for min del :)

    Ha en fortsatt fin førjulstid - god helg i morgen.

    SvarSlett