søndag 5. oktober 2014

Inngangspartiet får nye blomster


Høst er jo supersalgtid på hagesenterne.
Man kan gjøre skikkelige kupp hvis man er der til rett tid.
Og det syns jeg at jeg har gjort nå :)




For her har jeg funnet mye fint,
til veldig gode priser.
Og da ble den en billig fornyelse :)




Disse store hortensiaene kosta bare 10kr stykket!
Så ble flere med meg hjem :)
Og kjeglegrana var på halv pris.


Krukkene fikk jeg for 40 kr stykket,
så det ble en del av de også gitt :)
Her er det mye terrasseplass også,
så fint å ha like krukker å fylle opp plassen med.



Lykt på trappa er fint,
nå da kveldene blir mørkere.
Er så man snart (men bare snart) kan begynne å tenke på jul.



Blomsterbeddet begynner å få fine høstfarger også.
Det er flott å se det vokser seg til.
Og vite at dette her er det vi som har ordna :)

Håper dere alle har hatt en finfin helg!
her har det kommet en ny-investering i hus,
gleder meg VELDIG til å vise frem!

3 kommentarer:

  1. Så flott du har pyntet ved inngangen din!
    Lekre planter og krukker,lykter er et must nå når mørket kommer tidligere for hver dag:)
    God søndag:)

    SvarSlett
  2. Her har du jo vært riktig så heldig :-) Fine kjøp alt sammen, jeg likte krukkene veldig godt!

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig inngansparti :)

    Ha en fin helg - og bli gjerne med på give awayen min, trekkes idag :))

    SvarSlett