mandag 8. september 2014

Like bra brukt


NIBs septemberutfordring er "Like bra brukt".
Og jeg har mye brukt! :)
Så dette passa meg fint.



Dette er et brukt-kupp jeg er svært fornøyd med!
For 200kr ble dette settet mitt :)
Bollen ved siden av er også kjøpt brukt.



Denne kisten er velbrukt :)
Denne hadde min farmor og familien med seg da de bodde i Kina.
Her lagra de bl.a. klær :)


Gangen oppe,
med finn.no sofa :)
Speil, bildet og skjenken er også brukt-ting,
noe fra bekjente, 
noe fra loppis,
og noe fra låven :)




Her er det brukt-bord i trappa.
Bordet nede stod på stabburet,
det samme gjorde kurven med tøfler :)
Vasen og fatet er brukt-kjøp.
Og stolen er jo det herligste!
Den var aldeles gratis! :D

10 kommentarer:

  1. Så flott det er hos deg, nydelig bidrag!! Lykke til:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Det er gøy å innrede med gamle ting, det gir fin stemning. Og du har jammen mye fine gamle ting:-) Jeg forelsket meg helt i din farmors kiste:-) Lykke til med bidraget og en fiiiin dag til deg!
    Klem Berit

    SvarSlett
  3. dette er møbler med sjel .....er også fint å kjøpe brukt, for da sette man sammen til sin stil og prsonlighet.
    flott bidrag!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Vi er nok flere som skulle gjerne ha hatt den låven din, tenker jeg, for der er det visst mye fint! :)

    SvarSlett
  5. For et fantastisk hjem dere har og for et flott bidrag i utfordringen. Lykke til :-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  6. Det er sååå fint hos deg, liker gangen godt, både oppe og nede. Lykke til i utfordringen

    SvarSlett
  7. Bedre enn nytt, spør du meg! (",) Ha ei trivelig helg.

    SvarSlett
  8. "Bordet nede" er en gave fra meg, May-Elin. Det er en verdifull arv fra min farfar Stoltenberg. Akkuat som "sminkebordet" ditt. Hyggelig aa se at du steller pent med ting jeg har gitt deg.

    SvarSlett
  9. Tredøra er nydelig, like så trappa. :)
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  10. For et nydelig hjem du har!! :)

    SvarSlett