onsdag 8. januar 2014

Sætertanker


Siste innspurt før siste eksamen i morra :)
Motivasjonen er .. å snart bli ferdig!
Mye som skal ordnes før jeg starter i ny jobb :)

Men, over til det dette innlegget egentlig skulle være om :)



Vi har en kjempeflott sæter,
bare 30 minutters kjøring fra hjemme
Den begynte vi å pusse opp i fjor sommer,
og brukte så og si all tid av sommerferien der oppe.
 

Da tok vi å etterisolerte to yttervegger,
og satte inn nytt vindu på soveromet.
På soverommet rev vi gammel panel,
malte, beisa,
og satte opp en og en halv vegg...
Elsker disse nydelige tømmer veggene!


Denne stigen kommer vel inn i sætra etterhvert den også :)
For planen til sommeren var egentlig stua og kjøkkenet,
pluss de resterende to veggene.
Men, min kjære mann fikk plutselig et innfall.
Og da må vi tenke om igjen.
For det gjaldt påbygging på hytta :)


Så planen er å ta seg en tur opp dit i helga,
for å måle og tenke :)
En ting er å planlegge det her nede,
men lettere å se når man er der :)

Men, nå er det ikke like enkelt,
siden det er skiløype opp dit.
5km, så den store diskusjonen går på
skigåing eller scooter opp...
Spørs vel akkurat på mengden 
som må pakkes med det tenker jeg..

9 kommentarer:

  1. Det ser kjempekoselig på setra deres ! Sånn stige har jeg også og den skal jeg ha i biblioteket tenkte jeg. God natta til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Åh så fint det var! De tømmerveggene var jo bare elsk!

    Takk for at du delte dine tanker inne hos meg ad trender - herlig ♥
    klem

    SvarSlett
  3. Hei og hå, godt nytt år! Koselig å titte innom før jobb, gleder meg til å se setra! Nydelig utsikt har dere også! Lykke, lykke til med xamenidag!!! Når var det loppeåpent på køff?;)

    SvarSlett
  4. For en perle. Ble litt misunnelig. Håper vi får se masse bilder herfra etterhvert ;)

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  5. Så fint det er på sætra!! Nydelige omgivelser!! Gleder meg til å se mer derfra:)) Ha en fin helg!:)) Klem

    SvarSlett
  6. Hei :-) så utrolig koselig med seter :-) litt misunnelig ;-) veldig idyllisk plass :-) Ønsker deg en fin helg :-) Hjorten er kjøpt på Bohus :-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Du inspirere meg med din energi og entusiasme i alle fall :)
    Forstår at det ikke er lett sette navn på egen stil og klare ikke jeg gjøre heller :)
    Gjett om jeg fikk vårvibber av bildene dine her!!
    Hvitveiseng er jo så vakkert :)
    Blir spennende å følge med på deres oppussing videre også og jeg skal være flinkere til å legge igjen spor ;)
    Klem

    SvarSlett
  8. For et fantastisk sted!
    Det må være som å ha sitt eget kreasjonssenter det der:)
    Blir spennende å se hva dere bestemmer dere for.

    Lykke til med eksamen.
    Klem,klem.

    SvarSlett
  9. Vår familie har og sæter, veldig fornøyd med det! (",)
    Lykke til i ny jobb!

    SvarSlett