mandag 8. oktober 2012

Ny skjenk på plass


Etter mye slit og bæring (ikke av meg..),
kom den nye skjenken på plass i går.
Så da ble det ikke så tomt lenger.
Her er hvordan det var før :)


Denne var plassert på låven,
og har stått der en stund.
Det må derfor enda mer vasking til,
får denne kan fylles og dekoreres..



De buede beina syns jeg passer
så fint til spisestuestolene våre.
Det var et av argumentene mine,
for å velge akkurat denne framfor en annen skjenk.



Flotte detaljer er det på denne også. 



Fin detalj nedover på hver side også,
og legg merke til de små sjablongene 
i det midtre feltet der :)

Gleder meg til å få på plass alt nå,
men formen er dårlig,
så det tar sin tid.. :)

14 kommentarer:

  1. Nei men da ...formen må bli bra nå fort ! Duuu så kule ben på den nye skjenken da !! Kjempefiiine ! God bedring ! Klem

    SvarSlett
  2. Å for ett flott skjenk , fine detaljer.
    Du har vel mye plass for det kreves av disse flotte gamle møblene.

    Marit.

    SvarSlett
  3. Så fin den nye (gamle) skjenken er! Enda et låvefunn? :) Kjedelig å være syk, god bedring!

    SvarSlett
  4. Utrolig fin skjenk:) likte føttene jeg også, de gjorde seg på den skjenken:):):) håper formen kommer seg:):) det skal bli gøy og se hva du skal "stæsje" opp den med:):) klem fra linn

    SvarSlett
  5. Så fin den var, gamle møbler med sjel kan vi like :-)
    God bedring, Anita

    SvarSlett
  6. Oi, sååå nydelig! Heldig du er som har en slik skatt i hjemmet:)
    Jeg fikk tak i en lignende (ikke så fin) på Finn som jeg har til tv benk - skjuler alle de stygge boksene:)))
    God bedring!!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Kjempe fin skjenk! Masse flotte detaljer på den ja. :)
    Har to sånne jeg også, loppemarkedfunn for en god stund tilbake. En lav og en høy. Men spesielt den lave er ganske stygg oppå, så er litt i vurderingsfasen med å skulle male dem- selv om jeg egentlig også liker dem som dem er.
    Tenke tenke. Mannen her i huset er ikke så glad i hvis alt blir hvitt, derfor har det ikke blitt gjort ennå. Men jeg måååå snart ha noen nye forandringer i stua, er ikke fornøyd der ennå.. hehe..
    Så fine bilder du tok av alle bladene da- lekkert når bakken dekoreres på den måten!
    God bedring forresten!
    Klem

    SvarSlett
  8. For en nydelig sjenk. Liker dragestil utskjæringene.
    !5 uker kyllinger da får du nok egg før jul. Dverghøner starter litt tidligere en store raser.
    Det er en veldig koselig hobby
    Fin kveld
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  9. Så flott skjenken var! Et nydelig smykke i interiøret.
    Du er bare så heldig som stadig kan ta inn nye skatter fra låven:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  10. Så flott skjenk du har fått inn i huset. :) Passet mye bedre enn den du hadde der før, syns jeg. Ser veldig fint ut.

    SvarSlett
  11. Så fin skjenken din er. Tror du har utrolig masse fint gjemt unna på denne låven din, du.... Så morsomt å finne igjen gamle møbler og gjøre stas på dem igjen.
    Ønsker deg fine oktoberdager!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  12. Den skjenken var kjempefin, nydelige utskjæringer og fine svugne ben:))

    SvarSlett
  13. For en herlig skjenk.

    Nå er programmet for bloggtreffet klart, og jeg håper å se deg der. Du finner mer info her: http://mor-ingerhovengen.blogspot.no/2012/10/bloggtreff-gjvik-9november.html#comment-form

    Er jo ikke lange biten fra Løten til Gjøvik :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  14. Håper formen din er bedre. Riktig god bedring til deg fra meg!

    For en vakker skjenk. Sååå sjarmerende og fin! Det skal bli spennende å se hvordan den blir når du har fått "stæsjet" den ;-)

    Ha en super søndag!

    SvarSlett